Ben op zoek naar een nieuwe baan als personeelsplanner. Bij welke bedrijven kan ik zulke functies vinden?

vb: planning van personeel in de thuiszorg; wie werkt wanneer op welke locatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik werk als personeelsplanner op een KDV, maar heb daar ook de loonadminstratie en de kindplanning bij. Dat is heel leuk, omdat je de kindaantallen moet laten kloppen met je in te zetten personeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet waar je woont maar
BrabantzorgNet geeft veel vacatures in de zorg in Brabant, ook andere provincies hebben dergelijke sites
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult ten eerste bij de wat grotere bedrijven moeten zijn. Als in een bedrijf maar 20 mensen werken, dan kan de directeur dat allemaal zelf wel plannen.

En bij dienstverlenende bedrijven zit je al snel goed. Een grote autofabriek met veel personeel, zal toch weinig behoefte hebben aan een personeelsplanner.

Denk dus aan advocaten- accountantskantoren, storingsdiensten van kabel- energiemaatschappij of installatiebedrijf, een (gemeentelijk) vervoersbedrijf, ziekenhuis, en je eigen voorbeeld natuurlijk: de thuiszorg. Een grote onderwijsinstelling kan ook, maar daar moet je misschien ook andere dingen plannen, zoals lesuren en locaties.

Misschien een idee om het eens andersom aan te pakken?
Googel eens op "personeelsplanner". Er komt veel tevoorschijn, met de bedrijven erbij. Toen ik net even googelde, zag ik dat zelfs een kippenfokkerij een personeelsplanner zocht. Maar naast dat plannen, en controleren van urenbriefjes, moet je daar ook de inkoopbonnen controleren ;-)
Succes!