Ik verveel me op mijn werk, ik heb al weken niets te doen. Heeft iemand een suggestie voor bij te klussen tijdens de kantooruren?

Ik ben al 20 x extra werk gaan vragen aan mijn leidinggevende, maar er is gewoon geen werk. Het is wachten tot er een bestelling binnen komt, daarom zoek ik tips om bij te verdienen tijdens mijn kantooruren. Als ik thuiswerk intyp in Google vind ik alleen nutteloze sites zoals herbalife etc.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je vervelen op je werk is natuurlijk niet best. Wellicht kom je die tijd het beste door door jezelf toch een beetje nuttig te maken op kantoor . Zet of haal koffie voor iedereen, verschoon de vissenkom, ruim het archief op...maarja, ook daar kom je een hele dag niet mee door. Geld verdienen in de baas zijn tijd bij een ander kan en mag dus ECHT niet. Wees blij dat je betaald wordt voor je aanwezigheid, en niet op straat gezet wordt. Probeer je tijd anders door te komen met het maken van puzzels (geen legpuzzels) , het lezen van boeken of tijdschriften of desnoods het volgen van een schriftelijke cursus. In elk geval iets dat je ook elk moment weer kunt wegleggen. Zelf heb ik meerdere van die baantjes gehad (in de tijd dat dat nog makkelijk kon), en heb veel van die tijd besteed aan het verfijnen van mijn handwerktechnieken. Heerlijk ; zou zo weer zo'n baantje willen. Bevalt het je echt niet en kun je echt niks verzinnen in de leegloopuren, dan kun je wellicht beter op zoek naar een andere baan waar je elke minuut van de dag je handjes kunt laten wapperen. In een fabriek of magazijn ofzo. Daar zullen heel wat mensen werken die jou benijden ;-)

Ik zou het NIET doen. Je baas zit erop te wachten om je om die reden eruit te...fl...... Kijk, als er werk is, dan wordt de omzet een stuk lager en is hij je liever kwijt dan rijk. Voor jou straks een ander. Denk maar niet dat je onmisbaar bent. Doe je eigen administratie of zoek wat info ivm je huidige werk. Probeer mee te denken met je werkgever.

Het ligt er een beetje aan waar je ambities liggen. Als je nog promotie wil maken (bij je huidige baas of elders) dan kun je de tijd besteden aan een studie. Als je dat niet wil zou je een project kunnen opstarten wat anders blijft liggen. Optimaliseren van de administratieve organisatie bijvoorbeeld. Niet echt het meest interessante, maar wel belangrijk dat het af en toe gebeurt. Alles wat voor je baas een kostenbesparing oplevert zou welkom moeten zijn. Heb je zoiets van: ik moet mijn tijd zien te vullen zodat ik me niet verveel, maar het hoeft niet heel nuttig te zijn dan kun je allerlei taken doen die je achter een computer kunt doen, zoals: - Je aangifte IB2011 alvast doen, en meteen die voor je familie en kennissenkring; - Hier op GV zoveel mogelijk goeie antwoorden neerzetten (goed voor je algemene ontwikkeling); - Begin met het schrijven van je eerste roman (ervan uitgaande dat je er nog geen geschreven hebt); - Doe research voor dingen die je thuis nog moet of wil ondernemen. Lastig hoor, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik sluit me aan bij de vorigen die je afraden om neveninkomsten onder werktijd te gaan creëren. Wat je wel kunt doen: - scholing/cursussen om je beroepsvaardigheden te vergroten - organiseer (als er meer mensen zijn zoals jij) een kennisdeel-sessie - pak eens een project aan dat voorbij komt - begin zelf een project, bijvoorbeeld een mooi energie-besparingsproject - ga zelf nieuwe markten verkennen en bewerken om nieuwe klanten te winnen. Dat soort acties maken je waardevoller voor de werkgever. Worst case: je verveelt je een stuk minder Middle case: als er ontslagen vallen, ben jij waardevoller dan die gasten die de hele dag op spele.nl zaten en is je baan (iets) zekerder. Best case: promotie!

je kunt op het internet ook geld verdienen d.m.v. mailtjes te lezen. zelf gebruik ik euroclix en moneymiljonair. maar er zijn nog wel meer van die sites. heb je ook wat te doen tijdens de uren dat je je verveeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100