Ik moet een paper schrijven over concurrentie, wat kan ik zoal aanhalen?

Voor het vak sociaal recht (vb,concurrentiebeding, industriële geheimhouding,..) wat nog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat concurrentie moordend kan zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de concurrentieniveau's..
- behoefteniveau
- generiek niveau
- productniveau
- merken niveau
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een bedrijf een patent heeft op een bepaald deel of product een ander groter bedrijf gaat het toch produceren en wordt na een lange periode pas veroordeeld. Door dat het een groot bedrijf is gaat het gewoon door en er komt weer een rechtzaak maar die gaan vaak lang duren in die tijd gaat het kleine bedrijf vaak onder de lasten van rechtzaak en verminderde omzet kapot. Dan kopen die grote bedrijven de failliete boedel goed koop op en hebben de patenten in hun bezit.