Welke (grote) bedrijven zijn er in Nederland die meerdere locaties door het hele land hebben.

Vaak ken je wel grote vragen, maar die hebben dan 1 vestiging (bezoekadres) van waaruit ze werken (bijvoorbeeld UPC) Welke grote bedrijven zijn er die echt meerdere locaties hebben, zoals bijvoorbeeld Van Gansewinkel (afvalbedrijf)

Dit in verband met het zoeken naar een baan met later/in de toekomst de mogelijkheid werk te vinden binnen hetzelfde bedrijf maar dan op een andere locatie.

Toegevoegd na 26 minuten:
Het gaat om administratief en/of secretariele functies. Dus bedrijven met eigenlijk meerdere "hoofdvestigingen" of die per regio een aparte hoofdvesting hebben.

Sommige universiteiten hebben dat ook, die ben ik al gehad.

Toegevoegd na 28 minuten:
excuses voor de taalfouten dat krijg je als je aan het werk bent en zinnen in 3 delen aan het schrijven bent :)

13 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn met wat je zoekt. Want bij veel bedrijven met meerdere locaties zie je dat veel van de "productie" / "verkoop" vanuit verschillende locaties gebeurt, terwijl de meer administratieve kant vanuit een centraal hoofdkantoor is geregeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn toch heel veel bedrijven/organisaties met meerdere locaties. Wat voor werk wil je gaan doen? Wellicht kunnen we dan gerichter gaan zoeken.
sterredag
13 jaar geleden
bedankt voor de reacties, idd toelichting bleek nog wel nodig te zijn :D

Antwoorden (7)

de belastingdienst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahold heeft door heel nederland Albert Heijn vestigingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkelketens en banken, die hebben door het hele land vestigingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
winkelketens hebben dan 1 hoofdkantoor vanwaaruit alles geregeld wordt.
Ahold
Akzo Nobel
ASML
Heineken
Capgemini
Unilever
Rabobank
Philips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Capgemini zou idd een goeie zijn,
Ahold is gevestigd in amsterdam en alleen daar (wat NL betreft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit in Zaandam, maar dat maakt wat jouw vraag niet uit.
Alle grote banken hebben vestigingen door heel Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mc Donalds
Chicken...
Burger king
Hema
V&D
Perry sport
Bruna
Dixons
...

Toegevoegd na 41 minuten:
Ok,

Honeywell
Philips

dan.

De honeywell in ieder geval wel. Daar werk ik voor. Hebben een eigen markt en financiële verantwoordelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Zijn vaak fanchise vestigingen en dus geen eigen vestigingen hebben waarschijnlijk ook 1 hoofdkantoor vanwaaruit van alles geregeld wordt waarbij de lokaties alleen de winkels zijn. Dat zoek ik dus niet.
sterredag
13 jaar geleden
Ja precies zoals honeywell dat is idd het idee :)
Als het gaat om een administratieve of secretariele functie dan zou je ook kunnen denken aan de grote accountantskantoren (KPMG, Deloitte, PwC, Ernst & Young), maar ook aan het notariaat (Allen & Overy). Dit zijn organisaties die groeimogelijkheden bieden en hun leerschool staat ook aantrekkelijk op jouw cv.