Waarin verpak ik boeken ter verzending?

Ik wil een aantal boeken verkopen en als brievenbuspakje versturen. In wat voor materiaal kan ik het verpakken zodat het heel overkomt? De aangeboden verpakking bij PostNLvan €2,29 is mij te duur. Dan zijn de verzendkosten meer dan de waarde van de inhoud.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ikzelf verpak ze in bruin pakpapier. Ook duur als je het niet in huis hebt.

Anders zou je ze in krantenpapier kunnen pakken en daaromheen een vel papier waarop je het adres kunt schrijven.
SimonV
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Gebruik ik ook en er zit mega veel op zo'n rol.

Andere antwoorden (1)

Pak een kartonnen doos, snij die open en vouw hem strak om je pakketje heen. Tape er omheen en klaar is Kees.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Hoe past dat in een brievenbus?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door het kleiner te houden dan 265x32 mm. Dit is nu eenmaal de minimale opening van een brievenbus volgens de nom. Alles wat groter is zal niet als een brievenbuspakketje bezorgd kunnen worden.