Hoe moet je chinese adressen op je pakketje zetten?

Ik heb iets gekocht via eBay, maar nu ga ik dit in samenspraak met de verkoper retourneren. Van de verkoper kreeg ik het volgende adres: Name:Dong Xuefu
Address:Room 30B, Block 11, JINDIMEILONGZHEN,
MINZHI STREET, BAO'AN DISTRICT, SHENZHEN
China

Maar nu weet ik niet hoe ik dit op het pakketje moet zetten.
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Gewoon in een paar regels in Westers schrift erop zetten. Dan komt het vast wel terecht. Er zijn geen specifieke regels waar alles moet komen te staan.
Begin met de naam, als de volgende regel te lang wordt ga dan verder op de volgende regel. Bijvoorbeeld:
Dong Xuefu
Room 30B, Block 11, JINDIMEILONGZHEN,
MINZHI STREET, BAO’AN DISTRICT, SHENZHEN
China