Kan ik een pakket versturen naar een adres met chinese letters?

Heb een adres opgekregen om een pakket naar toe te sturen.
Maar de man van wie ik het kreeg vroeg het in het Chinees op het pakket te zetten omdat dat beter is?
Heeft denk ik te maken met slecht engels kunnende Chinezen.

Ook zou ik niet weten hoe ik het pakket goedkoop op kan sturen aangezien het om twee normaal formaat paketten gaat waarvan de een 20kg en de ander 40kg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Schrijf het adres in Chinese karakters en ook in ons alfabet op de pakketten. Ik had vroeger hetzelfde probleem met pakketten naar Bulgarije dus schreef ik de adressen in Latijns schrift en in het Cyrillisch. Wat ook kan is dat je alleen CHINA in de twee soorten lettertekens schrijft zodat de post hier weet naar welk land de pakketten moeten. De rest wijst zich daar vanzelf als je Chinese karakters gebruikt hebt.