Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welk postbedrijf kan ik het goedkoopst een groot pakket naar Engeland sturen?

Het gaat om een eenmalige zending van particulier naar particulier en het betreft een etalagepop die verpakt zit in een kartonnen doos van 1.22 m x 43 cm x 37 cm en weegt 18 kg. DHL(bijna 300 Euro) en UPS( 155 Euro) heb ik al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeker weet ik het niet [anders antwoord] maar ik denk dat je het per GLS moet proberen, moet goed en niet duur zijn http://www.gls-info.nl/Info/SendingParcels [Ik ken iemand met een webshop die alleen nog GLS gebruikt omdat deze de beste resultaten geeft!]

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Versturen onder rembours.
Dan betaald de ontvangende partij de kosten van het vervoer.

Je zou ook kunnen proberen om een transportbedrijf in te schakelen die per groupage vervoert naar Engeland. Thomas Boers heeft op die bestemming oa een dienst. De vraag is vaak alleen of zij ook particulieren van dienst zijn. Maar dan zul je even contact met ze moeten opnemen.

Of je brengt het gewoon zelf, dan heb je nog een leuk reisje ook. Bij Eurolines kun je voor een paar tientjes met de bus heen en weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding