Kun je bijplakzegels ook gebruiken voor brieven naar het buitenland?

Ik verzend regelmatig brieven naar het buitenland. Meestal wegen mijn brieven net iets meer dan de max. 20 gram voor een Wereld 1 zegel. Kan ik hiervoor bijplakzegels gebruiken als de waarde hiervan overeenkomt met de extra kosten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, als je maar er genoeg opplakt volgens de geldige tarieven. Je hoeft zelfs geen wereldzegel te gebruiken, kan ook met andere, maar dan heb je wel kans dat de post er langer over doet

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar volgens mij is het zo dat het volgende brief gewoon het dubbele van het lage is, dus gewoon 2 postzegels plakken