wanneer zal mijn pakketje van bpost geleverd worden?

ik heb woensdagnamiddag mijn pakketje besteld, donderdag was er een aankondiging van een verzending, en nu is net natuurlijk verlengd weekend ( wapenstilstand).
weet er iemand wanneer mijn pakketje zou kunnen toekomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit zal je vermoedelijk morgen krijgen,als er een trackcode bij was zou dit kunnen volgen en zien of het packet zich al in jou postkantoor bevind.
10 jaar geleden
Het komt uit belgië. Op maandag is geen bezorging door postnl. Gamaar uit van morgen. Dinsdag.