Hoeveel kost het mij om een pakket onder de 10 kilo te verzenden vanuit Nederland naar het buitenland?

Kan ik ergens een lijst vinden met prijszones van landen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt aan de afmetingen en aan het gewicht. Er zijn verschillende aanbieders. DPD gaat bijvoorbeeld tot 10 kilo en een langste lengte van 70 cm en een totale max. omvang van 120 cm (langste+kortste zijde) (dus 70x50 of 60x60 bijvoorbeeld. In zone 1, belgie duitsl, luxemb kost dit 14,95. in zone 2 denem, gb, oostenr, en Frankr. 24,95. Daarna kom je op 39,95 (europa)
Slim inpakken of demonteren loont.

Het beste antwoord

Dat kan jet beste berekenen via de site van een koerier. Het is nl ook nog afhankelijk van het volume. Ga naar de site van bijv. UPS, DHL, fed-ex, enz daar vindt je een link voor het maken van een prijs opgave. Je geeft dan de postcode van verzending en ontvanger in, maat van je pakket en gewicht. Vervolgens komt er een prijs met verschillende opties. Je kan het zelf wegbrengen naar het depot, je kan het laten afhalen thuis, het kan met spoed, het kan traag, lucht of zee enz enz...even puzzelen... Is ook leuk om te weten voor de volgende keer..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

afhankelijk naar welk land, maar tussen de 25 en 58,30

klik op deze link voor details.

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry moet zijn vanaf 13 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kun je allemaal vinden in de bron. Er zijn vier tarieven (afhankelijk naar waar je wilt versturen) en de prijs ligt dan tussen 25 euro en 58,30.