Waar moet je heen als je een paketje van Engeland naar Nederland kwijt bent via de post?

Een kennis van me heeft een pakketje uit Engeland naar Nederland toe gestuurd. Hij heeft het helaas naar een niet geldig (niet compleet) adres gestuurd. Is er ergens waar ik heen kan bellen bijv. een plek of distributiecentrum waar ze dat soort pakketten heen brengen?

Ik weet dat de kans klein is, maar het betekende veel voor hem, dus ik wil er toch alles aan doen.

Alvast bedankt.

PS: Liever geen reacties over 'dan had hij het adres moeten checken' oid. Het is een lang verhaal ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij heeft zijn eigen adres er niet op gezet, dus het pakketje kan niet aan hem geretourneerd worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De verzender moet contact opnemen met het bedrijf waar hij het pakket heeft aangeboden. Hij is namelijk de klant van dat bedrijf. Of ze hem kunnen helpen, is een andere zaak. Bij een pakkettenservice bijv. gaan onbestelbare pakketten retour afzender maar zonder adres wordt dat uitermate lastig.
10 jaar geleden
Al er geen enkel adres te vinden is op het pakket vraagd postnl toestemming om het te openen en probeerd op die manier te achterhalen waar het vandaan komt. Weet natuurlijk niet of dit ook zo in engeland werkt.