Blijft een pakketje precies 3 weken bij Pakjegemak bezorging?

Morgen (zaterdag 23 maart 2013) is het precies 3 weken geleden dat mijn pakketje is bezorgd op een Pakjegemak punt. Echter steeds geen tijd gehad om op te halen, nu las ik dat zo'n pakketje 3 weken op het punt blijft liggen, is dit morgen ook nog het geval of ben ik al te laat? Want blijft zo'n pakketje net geen 3 weken liggen, of word deze zaterdag teruggestuurd of later pas? Dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
7 jaar geleden
Drie weken lang geen tijd om een pakketje op te halen? Ben je 2,5 week in het buitenland op vakantie geweest?
Zo'n pakjegemak locatie verdient nagenoeg niets aan de service die ze leveren. Dan kan ik me voorstellen dat er na 3 weken wel vanaf willen, zonodig terugsturen....

Het beste antwoord

Op zaterdag zullen ze niet extra hard lopen dus je kunt er gerust van uit gaan dat het er nog is. Vandaag hadden ze het niet mogen terugbezorgen want dan is het geen 3 wk geweest. Ga 's morgens vroeg voor extra zekerheid.