Hoe groot is de kans dat er post kwijt raakt?

Is de kans klein of groot dat er een envelop zoek raakt bij POST NL?
Ik wacht op een belangrijke brief, ik heb die nooit gekregen, de ontvanger geeft aan dat ze verstuurd is. Maar ik heb mijn twijfels. Ik spreek over niet aangetekende post.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

PostNl doet allang zijn best niet meer. Sinds dat ze op grote schaal alle postbodes eruit hebben gewerkt, werken er nu zwaar onderstaande dus ongemotiveerde krachten met jou post over straat. De kans dat er iets fout gaat is dan ook veelgroter dan een paar jaar geleden. lees de diverse forums van o.a. kassa en radar maar eens over postNL, het huilt er uit van klachten. Dus de kans is best groot. Toegevoegd na 11 minuten: onderstaande = onderbetaalde .. Toegevoegd na 1 uur: Veel postNL medewerkers hier gezien de minnen;) Maar ik blijf achter mijn antwoord staan, postNL is gewoon geen betrouwbaar bedrijf meer.

PostNL doet zijn best om uw post goed en op tijd te bezorgen. Dagelijks verwerken we 13 miljoen poststukken in onze sorteercentra, helaas kan het daarom gebeuren dat er post kwijtraakt. (Het kan dus zijn dat je brief weg is maar de kans is klein)

Er kan wel eens een envelop een dag of wat te laat bezorgd worden maar echt kwijt raken gebeurt niet zoveel. Wel kan het zijn dat de enveloppe ergens verkeerd bezorgd is maar vroeger was dat geen probleem, mensen waren eerlijk en deden die brief gewoon weer op de bus. Nu zijn de mensen veel luier en velen gooien die brief gewoon bij het oud papier en postnl krijgt de schuld. Iedereen maakt fouten en soms zie je het gewoon even niet na de 400ste brief in 2 uur tijd.

Ik ben tot twee keer toe een hele stapel kwijt geraakt. Eigen risico hoor je dan. Terwijl je er wel voor betaald. Dus ja, die kan zeker kwijt zijn.

HEEL ! Groot Zelfs belangrijke brieven zo als een rouwkaart van mijn moeder komen niet aan! In het gehele traject is zo bezuinigd dat het wel fout moet gaan. Dit gebuurt ook voor bij de andere postbedrijven die hier in Nederland actief zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100