tussen 8uur smorgens en 8uur savonds.tenzij je dan niet thuis bent.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe laat wordt mijn post bezorgd?

Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, worden de volgende werkdag bezorgd. Hiervoor is geen officieel bezorgtijdstip vastgesteld. PostNL streeft ernaar de briefpost tussen 08.00 en 18.00 uur te bezorgen. Uiteraard kan er zich altijd een calamiteit voordoen waardoor uw post later wordt afgeleverd. Dit geldt dus ook voor aangetekende brieven.

Om de bezorging op de volgende werkdag te kunnen blijven waarborgen, voert PostNL van tijd tot tijd wijzigigen door. Hierdoor kan het voorkomen dat woonwijken, die voorheen in de ochtend werden besteld, de post nu in de middag krijgen.

Gevonden op postnl.

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/onefield.aspx?ofq=Postbezorging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dat is niet het antwoord op de aangetekende brieven. Die gaan namelijk met de pakketservice mee, niet meer met de gewone post.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal gelijk in! Maar dezelfde tijden geldt voor de aangetekende brieven! Zelf pakketten (en dus aangetekende brieven) bezorger geweest bij PostNL.
Tegenwoordig gaan die met de pakketdienst van Post.nl mee en die kunnen de hele dag langs komen maar vaak heb je wel enig idee hoe laat dat ongeveer in jouw wijk is als je wel eens een pakje krijgt. Hier is dat standaard na 15 uur 's middags.