Passen er in een kleine vrachtwagen 30 fietsen?

Het is gewoon de grootste maat bestelbus (van bijvoorbeeld Iveco Daily deuren).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.autorobben.nl/nieuwe/bedrijfswagens/iveco/cc_tech_geg2.asp Op deze website kun je het laadvermogen vinden van de Iveco Daily.

Antwoorden (2)

Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van de afmetingen van de bak en de manier waarop je de fietsen wilt vervoeren.
Bovendien neemt hangt het er van af welke soort fiets en of je ze kunt opstapelen of gedeeltelijk kunt demonteren.
Als de bak hoog genoeg is kun je een verdieping inbouwen zodat je in twee lagen fietsen kunt neerzetten, als je fietsen losliggend op elkaar gooit dan kunnen er waarschijnlijk nog wel meer fietsen in, maar dan zal het uitladen niet makkelijk gaan en ook veel beschadigingen opleveren.

Toegevoegd na 1 minuut:
De grootste maat van de ene verhuurder verschilt van die van de andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het een bestelbus met meubelbak is moet dat passen..
Heb toevallig 2 maand geleden ook een vrachtje van circa 25 fietsen gehaald..