Hoe duur is alleen het verschepen van een 10 ft container naar Maputo (Mozambique)?

Hallo,

Wij gaan binnenkort verhuizen naar Afrika en we willen wat spullen meenemen. Dat willen we laten verschepen. We hebben inmiddels al een container, maar nu wil ik weten: wat zijn kosten van het verschepen van een 10 ft container? Nogmaal we hebben de container al en het gaat ons alleen om het verschepen van die container.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat verschilt nogal per rederij. Het is nu prijzenoorlog dus daar kun je van profiteren.

Hieronder een link voor een berekening met je exacte wensen ;)