ik heb een pakketje besteld bij Lightinthebox.com hij is er nogsteeds niet. kan dat kloppen?

Ik heb een pakketje besteld bij lightinthebox.com. hiervoor heb ik de normale zending met verzekering gedaan. (6-8 dagen) op 23 april kreeg ik een verzend notificatie. Enig idee hoe en wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Niet alle produkten zitten op 6 tot 8 werkdagen. Sommige produkten zitten op 10 tot 15 werkdagen. Overigens zijn op dit moment dus pas de 8 werkdagen voorbij. Dus je zal het denk ik deze week kunnen verwachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uiteraard 'kan het kloppen', je hebt hem toch nog niet?

Belangrijker is het scenario wat de verklaring geeft voor de reden dat je pakket er nog niet is.

Aangezien een van je tags China is, ga ik ervan uit dat je pakket uit China moet komen. Er kunnen meerdere oorzaken zijn voor de vertraging:

*Het pakket heeft slechts het bedrijf verlaten maar ligt te wachten totdat de zeecontainer vol is, danwel de boot op gaat. (gaat niet op als je airmail hebt gebruikt).
*Je pakket wordt vastgehouden door de douane en zal gecontroleerd worden. Indien er illegale waren inzitten krijg je bij mijn weten een bericht van inbeslagname. Het kan ook dat je nog een bedrag verschuldigd bent aan het een en ander. Hiervoor kan contact met je worden opgenomen, het kan ook dat de postbode dit met je komt verrekenen.
*Je pakket is kwijtgeraakt in China, danwel Nederland.
*Je bent opgelicht door de betreffende website. (ken de site overigens niet, neem aan dat je reviews hebt gelezen. Oplichting is dan niet zo waarschijnlijk.)

Dit zijn allemaal vrij gebruikelijke scenario's. En de levertijd vanuit China is dan ook heel wisselend in mijn ervaring. Ondanks dat het bedrijf iets anders zegt. Het kan ook oplopen tot enkele maanden. Een en ander is afhankelijk van de wijze van verzending.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook een keer een telefoon daar gekocht, en het klopt dat het nogal lang duurt voordat het binnen is. de verzend notificatie betekent dat het verzonden is vanuit hong kong, dus dat kan redelijk lang duren, meestal een aantal weken
Bronnen: