Als ik een tweedehands 9, 12 of 15 persoonsbusje wil exporteren naar Polen, waar moet ik allemaal aan denken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is dit wat?
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Export.aspx

Het beste antwoord

Op de site van VWE kan je vinden waar en hoe je het voertuig correct kan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een b rijbewijs mag je max 9 mensen vervoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat de koper alles regelen; die kent de weg in Polen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet het voertuig uit te voeren bij de RDW. Dan stopt ook de wegenbelasting en vervalt de verzekeringsplicht. Je hebt de kentekenpapieren (alle delen) en de kentekenplaten nodig. Je kan bij de RDW een uitvoerdocument invullen en vervolgens krijg je deze gestempeld terug. Dit is je uitvoer bewijs.

Lees meer op RDW.nl

Een auto uitvoeren
Als een auto met een Nederlands kenteken voorgoed naar het buitenland gaat, moet u de kentekenregistratie in Nederland bij de RDW beëindigen, dit is belangrijk voor het stopzetten van de voertuigverplichtingen (Motorrijtuigenbelasting, Wettelijke Aansprakelijkheid verzekering en APK).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor dit antwoord. Ik zal er ter info gebruik van maken.