Een met 10 km op de teller kost ~300.000 euro, maar dat is wel een 8x4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt maar ik bedoel gewoon eigenlijk een standerd 4x2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar kon ik ook niks over vinden, 2e hands wel maar nieuw niet.
Begrijp ik het goed, dat je op zoek bent naar een Scania trekker in het standaard wit 4 x 2.............V8 500PK?
De prijs begint bij ongeveer 145.000 exclusief BTW. De opties zoals airco, versnellingsbak en accessoires maken de aanschafprijs natuurlijk veel hoger.

Waneer je je verlanglijstje klaar hebt, ga je er mee naar een Beers garage in Nederland en voordat je je koffie op hebt ligt de prijs voor jou gereed.

Succes,

Peet