De petrochemische industrie heeft in ieder geval met gevaarlijke stoffen te maken. En als je milieudefensie mag geloven doen de supermarkten ook aardig hun best. Om het maar even niet te hebben over de schoonmaakbranche...

Evengoed kun je er slecht een percentage aan geven. Want wat is de definitie van gevaarlijke stoffen? Is dit chloor/amonia/thinner, of is dit fosforzuur/zoutzuur/salpertersonzuur. En heb je het dan over zure producten, of alkalische producten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meeste bedrijven doen in gevaarlijke stoffen.het klinkt gek maar is zo.de ene bedrijf veel minder de andere veel{denk aan poetslappen,afgewerkte olie,lege batterijen,cardridges,verfblikken tot vaten ibc en tanks}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle bedrijven en alle huishoudens hebben te maken met gevaarlijke stoffen, van gewone huishoudelijke middeltjes kun je zonder veel moeite een bom maken.
Maar natuurlijk zijn er bedrijfstakken waar de hoeveelheid en aard van de stoffen gevaarlijker zijn dan bij andere, te denken aan petrochemie, tankstations,bouwmarkten, verfhandels,bedrijven met koelinstallaties,transportfirma's garagebedrijven, agrarische bedrijven enzovoort.
bedrijven waar geen grote hoeveelheden zijn te vinden zijn bijvoorbeeld administratiebureau's, etc.