Mag je met een ander rekeningnummer de kosten van het schorsen van je auto betalen?

Mijn moeder wil binnenkort haar auto schorsen bij de RDW. Zij heeft alleen geen eigen internetbankieren om de kosten hiervan te betalen. Is het een probleem als er van een ander rekeningnummer betaald wordt?

3 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Zolang er betaald wordt is dat toch prima.
3 jaar geleden
De betaling van het schorsen kan betaald worden via iDEAL. Daar kan je elke rekening voor gebruiken die je maar wil.