waar staan plaatsnaambordjes op de snelweg?

ik heb ze weleens zien staan, in de middenberm; nu vroeg laatst mijn zoontje ernaar en ik wil het m laten zien; kan je ergens op internet vinden waar die kleine bordjes staan? bijv op a-12

3 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (1)

Langs de snelwegen staan tegenwoordig niet meer de plaatsnaamborden. Alleen de portaalborden en NBA-voorwegwijzers zijn standaard. De plaatsnaamborden zijn al ruim 40 jaar uit de tijd. In de afbeelding nog een bord met Leiden uit 1971.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Vraagsteller vraagt naar bordjes in de middenberm, niet de rechtse berm.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Antoni
Er wordt toch aangegeven, dat die bordjes er niet meer zijn.