hoe kan ik foto's van een cd op mijn pc plaatsen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vervoer
TurfGraver
4 jaar geleden
Heb je een cd-rom speler in je pc zitten?

Antwoorden (1)

- Stop cd in je pc.
- ga naar 'deze computer'
- klik je cd aan.
- selecteer de foto's die je wilt. Ctrl + klik is voor meerdere tegelijk, met ctrl + a selecteer je alles in de map.
- druk na het selecteren op ctrl + c
- ga op je pc in verkenner naar de map waar je de foto's wilt hebben.
- druk op ctrl + v om de foto's te plakken.
------
Ik ben er vanuit gegaan dat je een computer met Windows hebt, en een cd/dvd speler in de pc.

Mocht dit niet zo zijn, laat dit dan even weten, dan pas ik mijn antwoord aan.
Toegevoegd op 14 augustus 2019 15:02: tekst