Nee. Je moet een boete krijgen voor je 'm kunt opvragen.
Je voert vervolgens het CJIB-nummer, datum en tijdstip in en daarna kun je verder.
Toegevoegd op 11 juli 2019 18:11: tekst
Computoon
4 jaar geleden
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Klopt niet. Je hoeft niets in te vullen, alleen inloggen met DIGID. Dan zie je openstaande boetes meteen, met foto als deze er is.
Computoon
4 jaar geleden
Ik heb uiteraard gisteren eerst getest wat in beeld kwam voor ik de vraag beantwoordde
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Ik sla het stukje "flits foto bekijken" over en log direct in met DIGID. Dan krijg je direct een scherm met openstaande boetes.
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Zie foto bij mijn antwoord. Bij een leaseauto is het anders dan moet je wel het e.e.a. invullen.
Niet precies. Als je geflitst bent duurt het even voordat je de foto online kunt bekijken. Hoe lang precies weet ik niet.

Ik ben zelf gepakt bij de trajectcontrole op de A12 vorig jaar. Dat wist ik op dat moment nog niet.

Ik ging voor de grap eens kijken op de site van het CJIB. Daar zag ik dat je kon inloggen met DIGID. Dat gedaan en toen zag ik 3 bekeuringen staan. Vieze tegenvaller natuurlijk.

2 dagen later kreeg ik de eerste 2 in de brievenbus en een dag later de derde.
....
Nadat je betaald hebt blijven de foto's en de boete nog enkele maanden staan. Er staat dan bij dat ze betaald zijn en dat je geen boetes hebt open staan (tenzij er inmiddels een nieuwe overtreding begaan is). Na een paar maanden (of in het nieuwe jaar) zijn ze weg.

Je kunt ook meteen betalen per iDEAL zonder dat je de schriftelijke boete in huis hebt.
Toegevoegd op 12 juli 2019 19:14: afbeelding
Plaatje bij antwoord