Als je moet overstappen met de bus, moet je dan 2 kaartjes kopen in elke bus? of kan je in 1x een kaartje kopen voor de hele reis?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
2.7K

Antwoorden (3)

Er wordt gewerkt met trajecten van een aantal minuten zo kun je bijvoorbeeld een 15 minuten of 30 minuten traject kaartje kopen als jij dan tegen de chaufeur zegt ik moet daarheen en hij zegt ik ga maar tot daar dan krijg je het traject waar de reis bij hoort bij de halte waar je overstapt ga je eruit en wacht je op je volgende bus daar in die bus koop je een nieuw kaartje richting je bestemming
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt een uur kaart en dag kaart die kaart werkt voor alle bussen voor een uur of een dag
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet waar u met de bus moet. Maar in West Brabant (Arriva gebied) is het zo dat je 2 soorten kaartjes hebt: een ritkaartje en een dalurendagkaartje. Een ritkaartje is alleen maar geldig van het moment dat je instapt tot het moment dat je weer uitstapt. Ongeacht het aantal haltes dat je reist. Het dalurendagkaartje is de hele dag geldig na 9 uur (op werkdagen), en in de weekenden en op feestdagen en in juli en augustus de hele dag. Dan mag je onbeperkt reizen en dus ook onbeperkt overstappen. Zorg er wel voor dat je het kaartje bewaard en steeds weer aan de volgende chauffeur kan laten zien.