is het mogelijk om makkelijk met de auto in het centrum van Almere te komen?

Binnenkort ben ik in Almere Centrum, omgeving Grote Markt/Schrijverstraat/Stadhuisplein, kun je daar makkelijk met de auto komen?

Met de vrijmarkt ga ik daar 24 uur staan, en vroeg me af dat als ik daar ben met de auto (wordt door iemand daar afgezet met mijn spullen), makkelijk te komen is.

Toegevoegd na 1 minuut:
De bedoeling is dat nadat ik een plek ergens in bovenstaand gebied gevonden heb, meteen te lossen, omdat degene die me brengt niet kan blijven.

Wat is statistisch de beste plek om te staan tijdens de vrijmarkt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
Erna55
8 jaar geleden
Wat is "statistisch" de beste plaats ?
Er worden heen statistieken bijgehouden op koningsdag.
ronron1212
8 jaar geleden
Ga zelf eens kijken in het centrum en kijk waar je kunt staan en waar een auto mag komen.

Antwoorden (1)

Almere centrum is prima bereikbaar met de auto, wel overal betaald parkeren, maar niet duur. Het is de vraag of je echt vlak bij je geplande plek kunt komen door de drukte, dus houdt rekening met een stukje lopen met je spullen.