Helpt autofolie het roestproces te vertragen?

Is http://www.1001winkels.nl/neckermann/pd-8718475869054/carcon-vinyl-auto-wrapping-folie-3d-zilver-200-x-152-cm
Geschikt om over roest te plakken of versnelt dat het roestproces?

8 jaar geleden
in: Vervoer
2.3K
paulus811
8 jaar geleden
Als de auto eenmaal door roest is aangetast, helpt folie erover plakken niet meer. Je ziet de roest dan weliswaar niet meer, maar het roest gewoon door. Bovendien lijkt het me een raar gezicht als je dit soort opzichtige folie her en der over roestplekken gaat plakken.

Antwoorden (1)

Gaat folie over onbeschadigde lak ? Ja dan wel dan hebt het tegen krasjes en steen slag wat de grootste boosdoeners zijn bij roest bij moderne auto's . Het moet dan strak zonder lucht bellen worden aan gebracht op een nieuwe auto . Berucht zijn de zwarte vinyl daken uit de de jaren 60.70 . Waar een laag nep leer over het dak werd geplakt . Vaak een grote rotte zooi er onder . Indien de lak er onder of niet strak was . Of nog erger er geen lak onder is aangebracht . Een slimme wrap is de voorkant vaak bij Porsches op de voorkant tegen steen slag . En dan goed gekozen qua kleur . Ik heb auto' echt als nieuw onder een wrap vandaan zien komen . Maar ook met totaal verpeste top laag . Dus ??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus de roest gaat gewoon door . Het kan wel preventief werken .