Waarom zijn er amper theorie-examen momenten bij het cbr?

in de hele maand maart krijg ik maar 6 theorie examen moment in heel Nederland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1K
Computoon
9 jaar geleden
"Maar"? Er zijn examens die je maar 3 keer per jaar kunt afleggen.

Antwoorden (1)

Dat is een nasleep van een ICT-storing.

Vanwege de ICT storing van begin feb bij het CBR hebben ze snel extra capaciteit ingezet om gedupeerde theorie-kandidaten snel een nieuw examen aan te kunnen bieden. Tijdens deze inhaaloperatie is er echter tijdelijk op de iets langere termijn minder capaciteit dan normaal, dus minder examen-momenten.