hoe verstuur ik het beste een pakje naar Cuba?

Ik wil graag een pakje met een dvd (privé opname) versturen naar Havana - Cuba. Hoek kan ik dat het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.7K
ItisILeClerc
9 jaar geleden
opname met email versturen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cuba en internet is nou niet echt de beste oplossing tenminste 2 jaar geleden nog niet

Het beste antwoord

Via TNT is volgens mij het beste:
http://www.tnt.com/express/nl_be/site/home/online/boek_uw_zending.html?respCountry=be&respLang=nl&origincountry=BE&navigation=1&destcountry=CU

Wel kost dit: "Zending naar Cuba vanaf € 117,30" ?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ok