hoe met openbaar vervoer het snelst van delft naar snowworld zoetermeer? .....incl...snowboard spullen!!!

Moet iedere week voor m'n opleiding met al m'n spullen om 8.45 aanwezig zijn bij snowworld Zoetermeer. Met bus 130 naar Rijswijk, overstappen op bus 30 naar halte buytenparklaan en daar vandaan met snowboard, schoenen, kleding, helm....nog 10 minuten open!
Reistijd 1 uur. Wie weet er een alternatief ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

7:50 op Delft zijn, trein pakken naar Laan van NOI, vanaf daar pak je tram 4 tot tramhalte centrum west, dan bus 30, dan moet je nog een paar minuutjes lopen. Totale reistijd is dan 45 minuten. Ik ben het met je eens dat dat best lang is voor het prutstukje dat het eigenlijk is en vooral als je al je gear mee moet nemen. Het is helaas heel slecht bereikbaar.