Kan je met een theorieboek uit 2011 je examen halen?

Ik wil binnenkort leren voor theorie van autorijbewijs. Maar het boek komt uit 2011. Kan ik daarmee nog het examen mee halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee er zijn vast wel nieuwe regels!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk het wel hoor, ik heb het zelf met een 2012 cd gedaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat er om dat je het snapt en logisch kunt nadenken, dan maakt het boekje verder niet veel uit.

Het beste antwoord

De focus van het CBR verandert soms. Enkele jaren geleden hebben zij meer aandacht gegeven aand milieu. Het kan zijn dat er ondertussen weer veranderingen zijn gekomen.

Is dit erg? Nee!

Je kan altijd je autotheorie examen halen met een ouder boek, persoonlijk zou ik het niet aanraden.

Lees ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/autos/verschil-tussen-autotheorieboeken.242840

Oudere bron, echter relatief dezelfde vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het wel of niet halen van het examen zal niet aan het boek liggen, deze mag je bij het examen er toch niet bij hebben.
Er zullen vast regels zijn die veranderd zijn sinds 2011, overleg dit eens met je rijschool en volg ook, indien mogelijk, een theorieavond op de rijschool. Veel oefenen, veel leren en vooral niet zenuwachtig zijn en alvast SUCCES!