Kan je nu nog steeds een kaartje kopen in de bus?

Het is nu 2014 en de vorige antwoorden zijn van een jaar terug, ik bedoel zo'n kaartje wat een uur geldig is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K

Het beste antwoord

Elke busmaatschappij heeft losse kaartjes, maar de minimum prijs er van wordt per jaar hoger en hoger. Sommige kaartjes zijn alleen in de voorverkoop te kopen, en sommige alleen in de bus. Er is geen landelijk dekkend systeem van papieren kaartjes mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In regio Rotterdam kan dit niet meer. De rest van Nederland is mij niet duidelijk.
(Gelukkig in de luxe positie het OV te boycotten)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt nog steeds een kaartje kopen in de bus en tram.
10 jaar geleden
Ja, dat kan nog. Ik keek net even op de website van Veolia die de busdiensten bij ons in de regio verzorgt. Een los kaartje is 3.50 euro voor een enkele reis zonder overstap.
Wil je overstappen, dan moet je weer een nieuw kaartje kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons in Den Haag hebben wij busmaatschappij HTM, daar kun je erg gemakkelijk een kaartje kopen. €6.50 per persoon. (zie: de bron)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat kan gewoon je betaalt dan 4 euro