Hoe kom ik erachter of het vanuit Amerika wel/niet naar mij verzonden gaat worden?

Heb een veiling gewonnen op Ebay, het is verstuurd maar zie dat het via Cincinnati naar Erlanger en weer terug naar Cincinnati is gegaan, daarnaast zie ik in de details van landen waar het naar toe verzonden wordt dat Nederland er gewoon bij staat, maar dat nu ineens in grote rode woorden bij mijn gewonnen object staat dat HET NIET NAAR NEDERLAND VERZONDEN WORDT.
Hoe kom ik er nu achter wat waar is aangezien er nu tegenstrijdigheden vermeld worden, en verkoper me ook niets nieuws verteld

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Probeer een vriendelijke mail te sturen naar het bedrijf dat het product aan heeft geboden. met de vraag wat de levertijd is. Of deze naar nederland verzonden word en of er een trackingnummer beschikbaar is zodat je hem kunt volgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om een of andere reden is het object retour gezonden, misschien omdat het slecht verpakt was en onderweg kapot is gegaan. De verkoper heeft als smoes nu maar gezegd dat het niet naar Nederland verzonden wordt. Is mijn hypothese.
Ik begrijp dat de verkoper niet met een verklaring komt waarom je het object niet krijgt.
Dan zit er niets anders op dan je geld terugvragen, denk ik.
Mocht de verkoper dat niet willen, dan kun je een geschil openen. Bij eBay en/of bij Paypal (als je daarmee betaald hebt).
SimonV