Welke voorrangsregel is hier van toepassing?

Alle 4 de toegangswegen zijn aangesloten op het plateau.
Er vanuit gaande:
Links = 1
Boven = 2
Rechts = 3
Onder = 4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rechts gaat voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er stond eerst een andere foto.

Antwoorden (1)

Bij de situatie op de foto (zoals ik de foto kan bekijken) is er geen sprake van rechts heeft voorrang.
Weg nr 4 ligt langs een KGA-opslagplaats. Het is in ieder geval een duidelijke inrit-/uitritconstructie, met uitritblokken.
Bij het inrijden van een inrit of bij het uitrijden van een uitrit geldt de regel dat je als bestuurder al het overige verkeer voor moet laten gaan, dus ook voetgangers.
De rode kleur van de weg heeft geen wettelijke betekenis, maar zonder fietssymbool wordt de strook officieel fietssuggestiestrook genoemd. Andere voertuigen kunnen er wel gebruik van maken.
Alle verkeer op de doorgaande weg heeft voorrang en verleent aan elkaar voorrang volgens de normaal geldende regels.
Weg nr 2 lijkt een bruggetje met ervoor een wegverhoging. Is niet duidelijk te zien. Dan zou men dus van een onverharde weg komen.
Bestuurders op een onverharde weg verlenen altijd voorrang aan alle verkeer op een verharde weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
''Weg nr 4 ligt langs een KGA-opslagplaats. Het is in ieder geval een duidelijke inrit-/uitritconstructie, met uitritblokken.''
Weg # 1 heeft tevens uitritblokken, welke naar mijn mening een trottoir aanduiden. Hier kunnen wij er toch vanuit gaan dat rechts voorrang heeft?