Waar kan ik een mega goedkope sloopauto kopen voor onder de €100,-? Dit ivm een 'grap/afspraak'. Hoef er niet in te rijden.

Het zit zo. Mijn partner en ik hebben het voornemen om in 2013 een nieuwe auto te kopen (wel tweedehands). Nu heeft hij gezegd dat als we dit jaar al een auto kopen, dat onze katten bij ons in de slaapkamer mogen slapen wat ik heel graag wil. Dat heb ik altijd gehad tot dat ik ging samenwonen en mis ik. Hij heeft echter niet gespecificeerd welke auto dat moet zijn, of we die dus ook echt kunnen gaan gebruiken :D. Volgend jaar willen we een Volvo xc90 kopen waarschijnlijk. Maar als ik nu alvast een simpel sloopkarretje koop. Kan hij eigenlijk niet onder onze afspraak uit Hihi. Ik hoef de auto dus ook eigenlijk niet te hebben en verkoop het direct weer. Maar, om dit alles mag het niet te veel gaan kosten. Iemand een idee? Of moet ik gewoon marktplaats in de gaten blijven houden?
En verder, dit is gewoon als grap bedoelt wat hij ook wel kan waarderen. Dus, no worries ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
4.2K

Het beste antwoord

Ik zou het dichtsbijzijnde autodemontagebedrijf bellen met de vraag of ze willen meewerken aan jouw grap. Misschien zouden ze voor honderd euro wel een simpel oud ding willen neerzetten en weer willen ophalen. Dan zit jij straks niet met een onverkoopbaar wrak...

Zorg er wel voor dat de oude auto niet overduidelijk op de openbare weg staat i.v.m. eventuele boetes/wegslepen bij een niet apk-gekeurde auto (of compleet wrak met veel schade o.i.d.) (Oprit of parkeerplaats voor huis lijkt me geen probleem)

Veel succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Besef dat je misschien wel een sloopauto voor 100 euro zou kunnen kopen doch je hebt dan nog extra kosten om die auto bij jou thuis te krijgen en later om hem weer weg te halen. Dan kan je volgens mij dat bedrag beter spenderen aan een auto die wel gekeurd en rijwaardig is, toch?

Via bijgevoegde link kan je diverse auto's vinden beneden de 300 euro. Die auto's zijn rijwaardig en je zou er dus effectief een jaar kunnen mee rijden tot je die Volvo koopt.

Indien je dan toch een grap wenst uit te halen koop dan een tweedehands speelgoedautootje en zet dat voor het slapen gaan op zijn hoofdkussen.

Liefs, Succes en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja daar zat ik ook aan te denken, zit je met een wrak opgescheept. Als je toch iets groters wilt, koop dan een trapautotje bij de speelgoedwinkel, en zet die voor de deur ofzo :-) OF!!! http://www.loopautowinkel.nl/Webwinkel-Product-9856056/Elektrische-BMW-White.html Zit nog een motortje in ook, is €109,- kun je nog leuk weggeven ook, of misschien iets anders mee doen als je hem niet meer wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een aanbod aan ludieke ideeën zeg.
Bedankt voor het delen. Fijne zondagavond nog!