is reiskosten vergoeding voor schoonmaaksters ook 19cent per km of 10cent weet iemand dat???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Valt u onder een bepaalde CAO?

Het beste antwoord

Het is wat het bedrijfs in haar CAO heeft staan. Overigens is geen verplichting voor een bedrijf om reiskosten te vergoeden. Let er dus op bij het aangaan van een arbeidscontract en de bijbehorende voorwaarden. Echter wordt er doorgaans 19 cent betaald voor iedere kilometer die je met de auto rijdt voor het werk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan bij welk bedrijf je werkt en hoeveel zij uitkeren. Daar is dus geen zinnig woord over te zeggen. Ik ga er van uit dat het 19 cent is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Er is 'geen zinnig woord over te zeggen' dus je gaat er vanuit dat het 19 cent is...typisch.
€ 0.19 is de door de belasting toegestane belastingvrije vergoeding. In je cao hoort te staan wat de werkgever je betaald als reiskosten vergoeding.