Ik heb zes maanden geleden een nieuwe auto gekocht. En mijn oude ingeruild, hij geeft nu aan dat hij een beurt moet hebben. Moet ik dit nog doen?

Lampje van inspectie brand, en lampje katalysator moet ik dit nog laten doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Nieuwe auto moet nog geleverd worden tweede week augustus 2012. Dus het gaat om de oude auto!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag de autodealer hier naar of dit wel klopt. Misschien dat hij dit kosteloos voor jou nakijkt.
ronron1212
11 jaar geleden
je oude auto of je nieuwe?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oude auto!

Antwoorden (2)

Je hebt het over je oude auto neem ik aan? Ik zou hier na 6 maanden helemaal niets meer aan doen. Dat kan ook niet van jouw verwacht worden.

Toegevoegd na 4 uur:
In het geval je nog in deze auto rijdt, dan zal ik in overleg gaan met de garage waar je de nieuwe auto in bestelling hebt, dit zal vele malen goedkoper uitvallen, dan wanneer je zelf tot reparatie overgaat, omdat de kostprijs dan door de verkoper van je nieuwe auto gehanteerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je het over de nieuwe auto hebt. De Km stand en service zit ingeprogrammeerd dus bij een bepaalde Km stand komt die melding automatisch. Als jouw auto de servicebeurt heeft gehad door degene waar je de auto hebt gekocht, dan zou het niet nodig zijn ondanks dat de auto het aangeeft. Neem even contact op met de verkoper en vraag wat te doen. Door een simpele handeling kan de waarschuwing worden weggehaald. Ben er wel zeker van dat de service ook werkelijk is gedaan. Als je een serviceboekje hebt, dan staat daat ook de handeling in die nodig is om de melding weg te halen