Hoelang doet de post erover om een buitenlands pakketje te verwerken?

Mijn pakketje vanuit het buitenland is gister aangekomen op schiphol. Hoelang duurt het dan voordat tnt dit verwerkt heeft en bezorgd heeft op mijn adres (den-haag)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
6.6K

Antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van de douane.als deze het gaat controleren kan het zijn dat je 2 à 3 dagen vertraging hebt. Als de douane niet controleerde zal het binnen 2 werkdagen bij je zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan uit welk land het komt. van buiten de EU kun je douanekosten krijgen, vooral vaak bij pakketjes uit de US. Kortom het kan slecht enkele dagen duren, of als je pech hebt bij de douane, enkele weken. Ik heb beide al vaak meegemaakt.