Welke voertuigen zijn toegestaan om door de MacDrive te gaan?

Nou ja, je kent het wel; De Macdonalds. Je hebt ook een drive, waarmee je met de auto er door heen kan en eten kan bestellen zonder om naar binnen te gaan. Maar mag dit ook met een: motor, snor-/bromfiets of fiets? Zo ja/nee, waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
66K

Het beste antwoord

In mijn jeugd heb ik zelf bij de Mc Donald's gewerkt. Men kwam werkelijk met alles door de Mc Drive, zelf met paarden en kinderwagens. Paarden scheten gewoon midden op de baan en er werd nooit wat over gezegd. Ik neem daarom aan dat men er niet zo moeilijk over doet. Zelf ben ik nog laatst door de Mc Drive gelopen, toen de Mc Donald's zelf dicht was maar de Drive nog wel open was. Ook niets van gehoord!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een paard...Ik denk dat als ik met mijn paard ga, die mijn hamburger al op heeft voor ik hem van de medewerker heb aangepakt ^_^
Wel een origineel idee, haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Paarden scheten gewoon midden op de baan en er werd nooit wat over gezegd.
"
Zo... Da's asociaal :). Neem dan een zakje mee als berijder.

Andere antwoorden (3)

Ja ik doe het wel eens met de scooter. Nooit iets gehoort. Ook wel eens mensen lopend gezien. En fiets en motor. Alleen denk ik dat het met de motor wat lastig is. Ivm het meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt een beetje aan de Mac. Heb het nog wel eens midden in de nacht geprobeerd om fietsend te doen, maar dat werd niet geaccepteerd. Motor wordt waarschijnlijk wel geaccepteerd, bromfiets vraag ik me af. Eigenlijk is de eis dat het voertuig 4 wielen dient te hebben, en een bepaalde max. hoogte heeft (aangegeven bij de McDrive).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, wat mij betreft ook, beetje jammer. Maar bedankt voor je +!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Zo ook een + van mij...nu staat het 2 2 Want het is waar, verschilt per Mac, bij ons hangt een bordje dat je alleen met motorvoertuigen er door mag. Dat is dus Auto, Motor en Vrachtwagen (als dit past).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog nooit een McDrive gezien waar je met een vrachtwagen doorheen past...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speelgoedvrachtwagentje ;)
Dit is bij elke Mac anders. Bij ons in de MacDonalds mogen alleen voertuigen met 4 wielen door de Mcdrive. Dus scooter en motorbestuurders worden vriendelijk verzocht om binnen wat te bestellen.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Het restaurant is zelf om 23 uur dicht en de drive om 24. In dit uur mag je lopend fietsen zelfs kruipend door de drive.

En de bejaarde man in z'n scootmobiel die elke week een ijshorentje komt halen mag ook door de drive ;)