Hoe lang duurt het nog voordat alle auto's zijn vervangen door Co2 neutrale/schone vervoersmiddelen?

Denk aan gezinsvliegtuigen, vol automatische transporters!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Het beste antwoord

Nog vele jaren, want 't gemiddelde individu boeit 't milieu helemaal niet en de overheden houden veel te veel rekening met de milieuonvriendelijke wensen van de bedrijven. Tenslotte is de gemiddelde regering ook grotendeels slechts een afspiegeling van diezelfde gemiddelde individuen.
Zoals altijd schakelt men altijd pas om naar milieuvriendelijkere alternatieven als 't echt niet meer anders kan. Veel te laat, dus. Eerst moet alles kapot en vervuild worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf denk ik dat dit nu al kan, alleen houden de bepaalde industriën dat tegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf denk ik dat dit nu al kan, alleen houden de bepaalde industriën dat tegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen antwoord, maar een tegenvraag...

Hoe lang denk je zelf dat het duurd voordat de aarde zelf geen Co2 meer uitstoot?