hoe heet die rode knop waar je alle lichten mee laat knipperen in de auto? ik ben de naam kwijt. geen noodknop maar...??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
6.1K

Antwoorden (2)

alarmlichten..

Toegevoegd na 1 minuut:
alarmlichten schakelaar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de enig juiste benaming +
Knop voor de waarschuwingslichten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel auto's hebben er tegenwoordig zelfs 6 ipv 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 knoppen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me niet makkelijk als je die allemaal in moet duwen in geval van nood..... zou makkelijker zijn als ze daar 1 knop voor zouden bedenken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 of 6 knipperlichten die tegelijk gaan knipperen. Jullie hebben blijkbaar geen rijbewijs en zeker niet op de door mij zo zorgvuldig bijgevoegde link geklickt. Flauw... Nog flauwer zou zijn als ik ineens allerlei minnetjes constateer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke minnetjes??
misschien kijk je niet goed maar er staat geen 1 minnteje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik lees ook niet op je link dat er zes zouden zijn...er is maar EEN knop voor 4 lichten..en dat isaltijd zo geweest hoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees niks over een knop, alleen iets over de lichten.
Heb mijn rijbewijs trouwens 25 jaar.
ben idd de ' ;-) ' vergeten bij mijn eerste reactie, snapte wel wat je bedoelt, daarom ook geen min hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging alleen even met nelly3 mee in haar woordgrapje, en als je naar mijn profielfoto kijkt zie je mss een vrachtwagen...... daar moet je toch echt een rijbewijs voor hebben..... trouwens als we tegenwoordig al niet meer tegen een grapje kunnen....... als je je antwoord leest laat je op het eerste gezicht inderdaad overkomen of je 4 of 6 knoppen bedoeld........ en je krijgt inderdaad een min want je antwoord is sowieso fout.