Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke polo's (VW) hebben stuur bekrachtiging?

Hallo,

Ik ga binnekort mijn eerste auto kopen en wil beginnen met een vw polo. Ik ben nu dus rond aan het kijken op internet en het valt mij op dat bij bijna geen een advertentie staat of er wel of geen stuurbekrachtiging in de auto aanwezig is. Is er een manier om hier toch achter te komen? Kun je het zien aan de foto's? Zit er altijd stuur bekrachtiging in vanaf een bepaald bouwjaar? Is het alleen vanaf bijv. 1.6? Kan iemand mij helpen zonder te zeggen dat ik de verkoper dan maar moet bellen?

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Tegenwoordig zitten in alle auto's stuurbekrachtiging.

Uit mijn hoofd zijn kleinere auto's, die vrij laat overgegaan zijn op stuurbekrachtiging (grotere auto's waren eerder) zo rond 1995.

Als je op autoweek.nl kijkt kan je bijna alle gegevens van bepaalde modelllen opvragen. (onder uitrusting)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontzettend handig dank je wel. Heb ik alleen nog een vraagje. Wat betekenen een open en gesloten bolletje? En bij 1 staat er een bedrag achter stuur bekrachtiging...? Wat houd dat in?
ronaldP
12 jaar geleden
een bolletje is dat het standaard aanwezig is, een ringetje is dat het een optie is en er extra voor betaald moet worden. Dit is dan ook de prijs is toen 'af-fabriek' voor betaald moest worden.
Het is tegenwoordig zo vanzelfsprekend daarom staat het er niet maar als je twijfelt dan moet je gewoon bouwjaar en model opzoeken op internet of contact maken met de verkoper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding