Waar in Zeeland (liefst op Walcheren) zou je kunnen oefenen met autorijden?

Kent iemand misschien een groot terrein waar niemand ooit komt? Of gewoon een prive terrein die voor iedereen toegangkelijk is?

Het gaat er even om om mijn vriendin te leren schakelen, scheels namelijk flink wat lessen.

Bij voorbaat dank voor alle antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheels = scheelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scheelt waarschijnlijk helemaal niets, jij leert het haar anders dan een instructeur, afleren is moeilijker dan aanleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee, even leren schakelen voor je eerste les is prima! je moet je alleen wel bedenken dat als je op de weg gepakt wordt, ze voorlopig helemaal niet meer mag lessen. Ik heb ook leren schakelen voor mijn 1e les. De eerste keer op een donker bospaadje. De tweede keer had mijn toenmalig vriendje het even gevraagd aan de beveiliging van een groot industrieterrein. Of het ok was dat we even wat oefende ? Dat vonden ze prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ crea, ik zie niet echt in wat je anders aan schakelen kan aanleren.
Mijn opa heeft het mij op m'n zevende geleerd en geloof me ik heb echt veel aan gehad. Ik ben tegelijk met een klasgenoot begonnen met lessen (hij eind oktober, ik begin november) en ik heb sinds november al mn rijbewijs terwijl hij vorige week pas begon met leren parkeren omdat hij daarvoor het schakelen onder de knie moest krijgen.

Antwoorden (2)

Zoek een verlaten polderweg op, die zijn er in overvloed, b.v. de kant van Borselen heen, kom je hooguit een boer tegen, maar wel voorzichtig he, je bent niet verzekerd als er wat gebeurd.
Ook de Brouwersdam aan de zeekant, op Schouwenduiveland is heel groot en heel ruim, daar kan je keren en draaien net zo veel als je wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even leren schakelen voor je eerste les is prima! je moet je alleen wel bedenken dat als je op de weg gepakt wordt, ze voorlopig helemaal niet meer mag lessen.

Ik heb ook leren schakelen voor mijn 1e les. De eerste keer op een donker bospaadje. De tweede keer had mijn toenmalig vriendje het even gevraagd aan de beveiliging van een groot industrieterrein. Of het ok was dat we even wat oefende ? Dat vonden ze prima!

Het scheelt niet meteen een flink aantal lessen, maar het is wel fijn als je je eerste les gewoon meteen kan weg rijden!

Ik moet er nog bij zeggen: mijn vriendje van toen legde eerst uit met een plaatje wat een koppeling is en hoe het werkt. Dan begrijp je ook beter wat je doet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel antwoord geven op de vraag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liever niet op de openbare weg.....industrieterrein?