Waaronder valt het verzekeren van een brommobiel/microcar? [zie uitleg]

Het gaat om een brommobiel van ongeveer 25 jaar oud, dus waar valt hij onder? bromfiets, oldtimer of scooter. Of toch één van de anderen?

Alvast bedankt!

Autoverzekering
Bootverzekering
Bromfietsverzekering
Camperverzekering
Fietsverzekering
Motorverzekering
Oldtimerverzekering
Scooterverzekering
Scootmobielverzekering

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Een brommobiel valt onder de verzekering van een bromfiets.Maar je bent bij de goedkoopste maatschappij toch ongeveer+\_ €160,= kwijt ook afhankelijk van je leeftijd.Sommige maatschappijen verzekeren wel bromfietsen maar willen geen brommobielen verzekeren.Zeg altijd als je een brommobiel wilt laten verzekeren dat het om zo'n klein autootje gaat. Anders is de kans nog groot dat ze het als een invalidenvoertuiguig verzekeren en ben je bij schade ook niet verzekerd.