Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er wordt morgen gewoon post bezorgd. TNT geeft op hun site aan dat zij geen post bezorgen op nationale feestdagen, en 5 mei staat niet als nationale feestdag aangegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ha, die Annswers;

Postbezorgers en sorteerders van TNT zijn geen rijksambtenaren meer, dus die bezorgen volgens mij morgen gewoon de post.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 mei is geen officiele feestdag, dus mogen de postbezorgers gewoon de post bezorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor! TNT bedrijf werken gewoon door op 5 mei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen de volgende dagen in deze periode wordt geen post bezorgd:

Maandag 25 april, donderdag 2 juni en maandag 13 juni wordt er geen post bezorgd en zijn al onze vestigingen gesloten.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja volgens mij lopen ze de post nog wel gewoon door,
Het is ook geen officieel feest dag dus ze MOETEN gewoon door werken van hun baas, Ik loop een ochtend krantenwijk van 4 tot 7 en moet gewoon mijn bed uit, Ook Al is het 5 mei ( Die middag moet ik ook gewoon aan het werk )

Het leven is hard, maar basen willen geld zien, Dus laten ze je gewoon hard werken ( Ook op 5 mei ) !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, op deze 5de van mei wel, maar eens in de 5 jaar (in 2015 pas weer) is de 5de mei een officiele vrije dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor mijn dochter moet gewoon lopen met de post van tnt .gaat gewoon door!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben Postbezorger en moet gewoon aan t werk vandaag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding