Waar moet ik op letten als ik een camper wil huren?

All-risk verzekering wel/ niet?
Pechhulp inclusief wel/niet?

Wie heeft er meer tips??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Antwoorden (1)

Het beste kun je na vragen bij het bedrijf waar je m huurt hoe het met de verzekering zit.
Vaak zijn voertuigen voor de verhuur goed verzekerd.
Het kan zijn dat je een eigen risico moet betalen bij geval van schade, of je betaald een bepaald bedrag extra om het eigen risico af te kopen.
Ik persoonlijk zou dit doen (all risk dus) want mocht er wat gebeuren ben je financieel gedekt. Schades lopen vaak qua kosten hoog op. Ook zou ik voor pechhulp gaan. Ben je lid van de ANWB? dit is namelijk een lidmaatschap op persoon en niet op voertuig.
Wanneer ik met jou auto met pech sta komen ze op mijn ANWB lidmaatschap jou auto repareren.
Wanneer je dit dus hebt zouden extra kosten voor een pechhulp overbodig zijn (kijk wel goed WELKE vorm van hulp je hebt en wat je van plan bent te gaan ondernemen met de camper, buitenland service etc.)

Wat ik je nog aan kan raden: Kijk eens op een verkoop site als marktplaats of speurders, hier staan vaak particulieren die hun camper verhuren en dit is meestal goedkoper dan via een verhuur bedrijf.

Ik hoop dat je hier wat mee kan. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groetjes
Muffin05