Is het mogelijk om op Eindhoven Airport last minute goedkope vliegtickets te kopen?

Kan ik naar Eindhoven airport gaan en daar ter plekke een goedkoop vliegticket kopen voor dezelfde dag?

3 jaar geleden
1.2K
Utrecht
3 jaar geleden
Het kan, maar Last minute is doorgaans niet goedkoop.
Vakantiereizigers die met low-lost maatschappijen vliegen, plannen vaak lang vooruit.
Alleen de zakenreiziger bepaald pas kort tevoren zijn/haar reis en betaald de hoofdprijs (bedrijf betaald toch).
Daarbij betaal je aan de balie vaak een service toeslag; online boeken is goedkoper.
SentWierda
3 jaar geleden
In welk land ben je nu welkom? Veel landen zien je liever gaan dan komen.
En waarom zou je telkens in quarantaine willen? En hoe groot is de kans dat je terug kunt wanneer je wilt? Er zijn gevallen bekend dat mensen al meer dan een halfjaar op de terugreis wachten.

Antwoorden (1)

Volgens de site van Eindhoven Airport kan dat, zij het beperkt tot drie vliegtuigmaatschappijen.