Die maken luchtfoto's, bijvoorbeeld voor Google Earth of cartografie.
Het vliegtuig op de afbeelding met registratie PH-MAS is eigendom van Miramap, en die doen aan luchtfotografie.
Toegevoegd op 04 april 2020 17:21: bron, tekst
gvrox
4 jaar geleden
MiquelVS
4 jaar geleden
Dit is inderdaad meestal het geval, misschien enige bronvermelding?
gvrox
4 jaar geleden
@MiquelVS Bronvermelding toegevoegd.
Bordensteker
4 jaar geleden
+
Na wekenlang vooral slecht weer is het nu ineens bestendig goed weer voor luchtfotografie en systematische luchtkartering. Dat verklaart de plotseling opvallende activiteit van zulke vliegtuigen. “Hello,
Not one for a conspiracy but over the past days I have noticed a steadily increasing number of light twins (Multi Engine Piston) over Belgium, Netherlands, Germany, France, Switzerland.
Primarily doing survey pattern flying. I guess this is a good time but it seems odd that multiple countries are doing the same thing. A few registrations of note:
D-IWAW
D-IDOS
PH-PNX
PH-MAS
D-IBGC
OO-VSB” Bron: https://www.pprune.org/rumours-news/630829-light-twin-survey-work-fr24.html Hier is nog wat meer over opvallende vliegpatronen te lezen:
https://www.flightradar24.com/blog/interesting-patterns-on-flightradar24/