Is de laatste rij stoelen in een 747-400 mixed aan te raden?

Ik ga in februari een vliegreis van 10u maken in een 747-400 mixed config. Daarbij kon ik stoelen reserveren en heb ik rij 44 de middelste stoelen genomen. Dit is de laatste rij. Zijn dit fijne stoelen?

10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Volgens http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_747-400_combi.php zijn het niet de fijnste plaatsen, omdat de rugleuning niet helemaal naar achteren kan, en het dicht bij het keukenblok is.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt helemaal +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zit in ieder geval niemand achter je tegen je stoelt e duwen!
gvrox
10 jaar geleden
Dat kan een (klein) voordeel zijn, toch is het mij niet vaak overkomen dat ik last had van degene achter mij.